Hmm
Jag som var såååå taggad på att börja blogga ordentligt i början av detta år, det gick sådär. Jag har helt enkelt varken haft tid eller motivation. Jag har spenderat otroligt mycket tid på jobbet, har jobbt 5-6 dagar per vecka, vilket är otroligt kul men även väldigt tidskrävande. När jag väl är ledig så tar jag det riktigt lugnt, går någon promenix med vovven och vilar, så bloggen har jag aldrig tänkt på! 
 
Jag kan berätta att det kommer att bli en mycket händelserik sommar för mig iår iallafall, min första semesterdag skall jag se Håkan i Karlstad, direkt efter Karlstad åker vi till USA, denna gången blir det LA, San Diego, Santa Barbara och två Hawaiianska öar- Big Island och Oa´hu. Oa´hu har jag redan varit på innan, likaså i LA och Santa Barbara men det kommer att bli otroligt kul att komma tillbaka. Jag ser framförallt fram emot Hawaii, det finns ingen vackrare plats på denna jord! 
Två dagar efter att vi kommit hem från USA är det dags för två kvällar med världens bästa Håkan i Göteborg, och 2 dagar efter konserterna så kommer vi att flytta. 
Efter en knapp vecka i det nya huset så kommer jag, min bror och min pappa att åka en vecka till Grekland! 
 
Sommaren kommer vara full av resor och äventyr, men mycket av detta beror på att min mamma blev cancerfri för en tid sedan. Därför känner vi att vi får leva livet till max så länge alla är friska. 
 
Jag ser otroligt mycket fram emot denna sommar, jag lovar att uppdatera bloggen under tiden jag är ute på resande fot iallafall! 
 
Ha det så bra, ciao! 
 
Förra gången jag var i Hawaii 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress