Dag 3 & 4- San Diego

En snabb liten uppdatering innan jag ska gå och lägga mig. Imorgon går resan vidare till Hawaii, vi lyfter vid 08.35, men som tur är bor vi nära flygplatsen och har endast en bilfärd på 10 min dit. 


Den 3e dagen på denna resa spenderades till stor del i bilen. Vi valde att lämna LA och åka till San Diego. Vi åkte till Las Americas Premium Outlets, vilket är en sinnessjukt stor outlet vid Tijuana/Mexikanska gränsen. Det är helt sjukt vad nära Mexico ligger! Om man är en god simmare skulle man lätt kunna simma över till USA. 

"Staden" bakom den mexikanska flaggan är Mexico! Värt att notera är den mexikanska flaggan på Trumps mark, haha. 





Jag handlade inte så mycket på outleten, det blev 3 American Polo tröjor och en topp från Forever 21. 

Vi passande även på att luncha på IHOP, ett pankaksställe! 


Dag 4 spenderades i La Jolla (Uttalas La Hojja), vi solade, badade och kollade på sälar! En helt underbar, mysig och LUGN dag! Detta är den första lugna dagen vi har haft på resan so far vilket jag har uppskattat! 

Nu känner jag att jag måste sova, men imorgon så är det äntligen dags för Hawaii! ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress