Universal studios
I söndags åkte jag Elin & Matilda till LA för att besöka Universal Studios, det var rätt så dyrt att gå in, det kostade 105 dollar men det var värt varenda krona! 
Vå åkte Jurassic World, Mumien, The Simpsons, The Studio Tour, Harry Potter och såg även Shrek 4D och en vattenshow med stuntmän. 
Allt var helt fantastiskt, men bäst var Harry Potter, det var det roligaste och mest fantastiska jag någonsin åkt, allt kändes så otroligt verkligt! Fick även dricka butter beer, så jag kände mig nästan som en elev på Hogwarts! 
 
I framtiden skall jag garanterat åka tillbaka dit! 
 
Vi lämnade Santa Barbara redan klockan 6 på morgonen och jag var hemma igen klockan 2 på natten! Så drt var minst sagt en lång dag, Elin & Matilda stannade en natt i LA eftersom de skulle flyga till Miami dagen efter. 
 
 

Innan avfärd med Studio Tour tåget! Man hade på sig 3D-glasögon och under 2 tillfällen så fck man vara med om sjuka 3D upplevelser! Bland annat fick vi vara med och bevittna en fight mellan dinosaurier och King Kong, det var så jäkla häftigt och kändes så verkligt. 


Min vegetariska pizza som jag köpte i Simpson världen, komiskt nog så hette den Meat Hater. 

Påväg in till Krustyland för en attraktion

I Springfield.

Påväg in till Harry Potter!!! 

Hogwarts Express


Hogwarts!!!!!!!!

Weasleys car.
 
a
Utanför
Köpte med mig denna! Tillhör givetvis Gryffindor! <3 

Jag fick äntligen se Michaels stjärna! Mäktigt! 


Avslutade kvällen på Hard Rock i Hollywood! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress