Pluggsöndag
Tjenamors!
Idag är det exakt en månad kvar här i underbara Santa Barbara och dagen har spenderats med de svenska tjejerna! Vi drog och åt brunch imorse och efter det åkte vi hem för att plugga. Vi satt i bibblan i ett par timmar men jag kan tyvärr inte säga att jag fick så mycket gjort. 
Jag svarade på en fråga inför den kommande finalen i terrorismen och jag gjorde även min powerpoint presentation till mitt tal som jag skall hålla på fredag, ni kan läsa lite av det längre ner. Jag kommer prata om varför vi inte skall äta kött, skall bli intresant att se hur klassen reagerar! 
 
Tänkte dela med mig av bilderna som jag tog idag här nedanför, ta en titt! 

Hendrys Beach 
Vi fick en kompis som hette Boo. Han satt med oss i 40 min och sedan när vi gick så var han påväg att följa med oss! 
Brunch 😍





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress