Gabby har åkt.
Fy vad dagarna har gått fort under den senaste tiden, för en timmasen åkte Gabby med en uber till bussen för att påbörja sin resa hem. Usch, jag kommer att sakna henne så otroligt mycket men jag vet att vi snart kommer att ses igen! 
 
Igår åkte jag, Gabby och Alyssa ner till State Street för att äta middag på Eureka. Vi gick runt och shoppade lite och när vi kom hem så spelade vi Mario Cart. 
Imorse så drog jag och Gabby ner till State för att skicka tillbaka böcker som vi har lånat och efter det var planen att käka frukost, men vi gick och käkade pizza på Pizzarev istället eftersom på tisdagar har dom en deal så att pizzorna endast kostar 6 dollar! Pizzarev är som Subway, man börjar med att välja mellan Thin Crust eller "Fat crust", sen väljer man vilken sås man vill ha. Efter det får man välja ost, de har tom vegansk ost!!! 
Efter osten kommer köttet, vilket jag självklart hoppade, men jag valde att ha ananas, champinjoner, svarta oliver, rödlök och vitlök på min pizza, blev supergott! 
 
Efter turen på state street åkte vi hem, jag hjälpte gabby att städa lite innan hon klickade hit en uber och åkte. Kommer att bli så tomt utan henne och jag saknar henne redan, bästa Gabby. 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress