Beach & Blenders run
Det blev sent igår, vi åkte till IV för att fira att Gabby och hennes vänner hade kommit in på UC Berkeley och vi blev kvar där tills sent. 
Imorse ringde klockan redan vid 9-tiden för att jag skulle springa Beach & Blenders race, ett lopp på ca 3 komma något kilometer. Jag trodde att det var massor av folk som hade skrivit upp sig men så var det icke- jag tror att det var 4 stycken utöver mig som sprang. Det var skitjobbigt att springa, min kondition är sämst men jag skall försöka att träna upp den nu under sommaren, målet är att kunan springa milen i slutet av sommaren iår. 
Väl framme i mål så fick vi alla varsin gratis blenders och varsin beach city tröja, inte för att jag behöver mer kläder men det var en t-shirt så jag får nog användning av den iallafall! 
 
Resten av dagen har jag spenderat inomhus framför plugg, jag har pluggat lite inför mitt prov kommande vecka och även skrivit mitt tal. Har tänkt att innan jag går och lägger mig idag skall jag gå igenom alla Study Guide frågor samt påbörja plugget inför finalsen i terrorismen. 
Som tur är så känns det att finalsen spelar ingen större roll för mitt betyg, har redan nu ca 120% av 100% i klassen pga att jag gjort så många extra credit papers. 
 
Nu skall jag åter tillbaka till plugget, önska mig lycka till för det känns verkligen som att jag håller på att dö av trötthet. 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress