St. Patrick's Day
Igår var det St. Patricks Day, det firade vi med en BBQ vid Shoreline Park. 
Jag, Gabby, Elin, Michaela och Mathilda grillade korv + bröd och gjorde s'mores! Första gången jag åt s'mores men satan vad gott det var! 
För er som inte vet vad det är, man grillar en marsmallow och lägger marsmallowsen i ett Mariekex med en chokladbit i, låter chokladen smälta och sedan avslutat man med ytterligare ett Mariekex, det blir som en god kaka! 

Efter BBQ'n drog vi till Michaela och förfestade sedan drog vi ner på state street för att gå in på en 18+ klubb. 
Vi kom alldeles försent så jag gick inte ens in, åkte istället hem och käkade lite mat innan jag gick och la mig! 

Skadade även foten igår, när jag spelade tennis. En rejäl vrickning/stukning som gör ont men hoppas att den hinner läka ut innan jag åker till Hawaii! 

Nu sitter jag och väntar på pizza, är värd det efter denna veckan full av otroligt mycket plugg! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress