Mello
Alltså det är helt galet hur fort veckorna swishar förbi, inte många veckor kvar innan jag sitter på planet hem till Sverige. En väldigt rolig sak är iallfall att jag har bestämt mig för att åka tillbaka hit till hösten, så jag kommer bara att vara hemma i ca 2 månder innan jag åker tillbaka hit och får sällskap utav min mamma och bror! Kommer bli kul att roadtrippa i Cali och visa dem hur jag har det här! 
Kan summera dagarna som gått sedan jag sist uppdaterade lite snabbt, förra veckan så åkte vi ut till Isla Vista och festade, var jättekul! Dagen efter IV käkade vi frukost ute, vilket var smarrigt! 
Under denna veckan har jag shoppat lite nya kläder också, alltid kul med lite nya saker att ha på sig. Fick tillbaka min utvärdering på mitt public speaking tal förra fredagen, fick 50/50, vilket känns awesome. 
 
Igår kollade vi på mello hos Amanda, tycker nog att Oscar Zia skulle ha vunnit men jag ogillar inte Frans låt men den känns lite väl chill för att platsa in i Eurovision. Idag var vi på en hike, vi åkte till inspirationpoint som den heter, men jag misstänker att vi gick fel väg, haha. 
När jag kom hem från hiken gick jag och Gabby iväg och pallade avokados och frukt. 
 
Nu ska jag sova, avslutar detta inlägget med en massa bilder! 






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress