Knapp's castle
Ännu en vecka har snart passerat och fytusan vad tiden går fort! 
Har nyss skrivit klart min essay inom terrorism, vet inte vad han kommer att tycka om den eftersom jag själv knappt är nöjd med den men jag vet inte riktigt vad jag skall ändra eller lägga till för att få den att bli bättre. 
 
Jag har varit fortsatt förskyld under hela denna vecka, så jag har inte kunnat träna vilket suger. Men igår var vi iallafall iväg på en solnedsgångshike vid Knapp's castle här i Santa Barbara! Var en väldigt fin utsikt och en väldigt fin solnedgång! 
Efter hiken åkte vi hem, gick och handlade på Ralphs och gjorde mat hemma hos Elin & Matilda. Det blev fyllda paprikor, de gjorde fyllda paprikahalvor med köttfärs och jag gjorde paprikahalvor med ris och tonfisk. Det blev som det blev, min plan är att egentligen sluta att äta fisk, framförallt tonfisk eftersom jag vet att många tonfiskar är uppfödda fiskar och det är vidrigt. 
Vi kollade även på film och käkade B&j och chips och dipp, en rikitgt bra kväll med andra ord! 
 
Igår kom även min tapestry hem, så nu är mitt rum lite mer personligt, det enda som är rätt så synd är att det är en elefant på tyget som man tyvärr inte ser, men jag är iallafall nöjd med den och den lär få hänga med hem till Sverige till sommaren! 
1 timma innan solnedgång
 
Någon del av kyrkan som brann ner om jag inte missminner mig! 
 
Solnedgång på G! 
 
❤️

Utanför Arlington theatre, jag har alltså sett Johnny D, han ser likadan ut i verkligheten som han gör i film! 
 
 
Till sist, här är en bild på min tapestry! Lite mer hemtrevligt nu! 




 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress