Tennisträning, snart bibblan!
Just i detta nu sitter jag i min säng och fryser samt pratar med Peders. Borde egentligen sitta i biblan och råplugga men jag får helt enkelt göra det senare. 
Imorse spelade jag tennis och tacka gudarna så gick det bra, lyckades göra flera poäng vilket var bra eftersom våran coach satt och tog anteckningar på hur vårat spel fungerade och jag antar att det kommer att vara betygsgrundande eller vad det nu heter. 
 
När jag kom hem så gjorde jag en riktigt god sallad, tyvärr så är jag fortfarande hungrig dock. Jag är hungrig konstant vet inte riktigt vad det är för något fel på mig... 
Nu skall jag hoppa in i duschen och sedan dra till biblioteket för att råplugga så att jag kan ta det lugnt under helgen! 
 
 
Sallad med bladspenat, kål, rädisor, tomat, champinjoner, lök, kidneybönor och fetaost! 😍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress