Chaos
Kaos är minst sagt vad man kan säga att mitt liv är just nu, jag har så otroligt mycket i skolan så jag vet knappt vart jag skall börja. Sen så har jag knappt någon motivation att ta tag i allt heller, men tack och lov så är det bara ca två veckor av hårt arbete kvar. Men tills dess har jag såå otroligt mycket saker kvar, i terrorismklassen har jag ett position paper på 8 sidor och en sista tenta plus en extra credit uppgift.
I Crime and human behavior har jag två prov och i min Public Speaking klass har jag två tal kvar att hålla! 
Jag ser fram något otroligt mot de två veckorna som jag kommer ha här när skolan är över. 
 
Idag har jag varit i skolan som vanligt, jag drog även till gymmet i 1,5 timma innan jag gick hem och käkade en sallad och gick sedan tillbaka till skolan för en sista lektion. 
Direkt efter lektionen gick jag hem och skypade med en amerikansk familj i Boston, familjen verkade väldigt trevlig så vi får väl se vad detta leder till! 
Just i detta nu så vill jag hem till Götlaborg och köpa mig en egen lägenhet men jag vet att jag kommer att ångra mig om jag inte åker som Ai Pair eftersom jag har velat göra det i såå många år. 
 
Nu skall jag chilla, plugga lite och senare i kväll skall jag göra kålchips- kanske även försöker mig på att göra spenatchips, har hört att det är den nya grejen. 
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress