En liten lista
Vilket är ditt mellannamn? Josefine Annette
Vad är ditt favoritämne i skolan? Här i Santa Barbara är det nog Crime & Human behavior tror jag. Men jag tycker att alla kurser jag läser är intressanta! 
Vad är din favoriträtt? Pancakes (Swedish version ofc) 
Vad är det sista du köpte? En twix
Vad har du för favoritfärg? Blå och grön. 
Har du några husdjur? Jag har ett gäng dammråttor under sängen
Vilken är din favoritparfym? Älskar Lady Gaga's Fame, äger den tyvärr inte då. Men av mina favvisar som jag äger just nu så är det nog V.S. Coconut Passion & One Directions You & I. 
Vilket är ditt drömresemål? Vill tillbaka till Hawaii. (Ska tillbaka dit någon gång!)
Talar du något annat språk? Flytande Engelska och un poco espanol. 
Hur många syskon har du? En bror.
Vilken är din favoritbutik? Forever 21 & HM! (Kommer sakna Forever 21 något enormt, fattar inte varför vi inte har den i Sverige!) 
Vilken är din favoritrestaurang? Cheesecake Factory! (Dominos är bra de också, haha!) 
När grät du sist? Igår pågrund av att Frölunda vann SM-Guld, men innan dess var det ett riktigt bra tag sen.. 
Vilken är din favoritlåt just nu? Upptäckte precis Raging med Kygo! 
Vad har du för favoritfilm? The notebook är garanterat en av mina favoriter. Har många, senast filmen jag såg var How to be Single och den var helt galet bra. 
Vilket är ditt favoritprogram? Grey's Anatomy.
PC eller Mac ? Mac alla dagar i veckan 
Vilken mobiltelefon har du? iPhone 6.
Hur lång är du? 1,72 har jag för mig att det står i mitt pass. Kom nu på att jag undrar vart jag har lagt mitt pass!!! 
Kan du laga mat? Ja jag är awesome på att laga mat, haha! 



Fin bränna, huh? 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress