Ridpass på världens bästa häst
ÄNTLIGEN så fick jag sitta på Solos rygg igen, var helt överlycklig. 
Passet gick väl sådär, men jag har mig själv att skylla. Undrar vad fan som har hänt med mig men jag kan seriöst inte rida längre. Sitter som en säck potatis i sadeln och det känns som att jag bara drar häststackaren i munnen. Antar att jag är inne i en svacka för jag tycker knappt att det är kul att rida lektion längre. Känns mer som ett tvång än ett nöje att åka dit. Så skall det inte vara så jag får väl helt enkelt se hur det går framöver. Nästa vecka ska vi iallafall hoppa, så det borde vara roligare då! 

Just nu ligger jag hemma i Ebbas soffa, vi kom på från ingenstans att jag kunde hänga med och sova hos henne eftersom hon inte ville åka buss själv. 
På vägen hem från stallet så gick vi förbi donken och handlade fooooood. 
Blev 2 cheeseburgare och en mellanpommes + så hot chili dippsås. La hot chilin på ett av bröden i cheeseburgaren och herrejävlar vad gott det blev! Blev lite sting i hamburgaren, så om ni gillar stark mat kan jag rekommendera er att göra som jag gjorde. 

Nu ska jag försöka sova, till ljudet av ebbas katter som spinner och tvättar sig, haha. Godnatt! 






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress