Boende
Om 102 dagar flyttar jag till andra sidan jordklotet. Bara 102 dagar kvar, vilket egentligen är otroligt många dagar men ändå. Jag börjar få ångest över att jag inte har hittat ett boende ännu. 
Jag vet inte hur många mail jag har skickat iväg, jag har bara fått ett svar tillbaka vilket gör att hela situationen känns jobbig. En av personerna som jag har försökt maila flertalet gånger verkar inte emailen fungera på eftersom jag får ett retur-mail på direkten med något i stil med "Delivery to [email protected] failed", jag har även lagt ut annonser i två facebook grupper utan någon napp. 
Jag trodde inte att det skulle vara såhär jäkla svårt att få boende. Jag vill lösa boende långt innan avfärd så att jag inte slipper sitta och oroa mig in i det sista. 
Boende brukar ju lösa sig för alla där nere, så jag borde ju hitta någonstans att bo, men just nu känns det verkligen jobbigt. 
 
Inte för att jag tror att någon av er som läser skall flytta ner till SB/ har bott där nere läser min blogg. Men om du skulle råka klicka dig in på detta inlägg får du gärna lämna en kommentar. 
 
Detta är min dröm, att flytta till Kaliforninen och jag ska fan dit. Tänker inte ge upp i första hand, får väl ringa lite samtal till USA i nästa vecka och hoppas på det bästa! 
Wish me luck! 
 
 
 
Petra

Lycka till! Skulle själv aldrig klara en sådan distans från familj och vänner, usch!

Svar: Tack så mycket! :)
emmaengstrom.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress