Risk something or forever sit with your dreams.
Var ett tag sedan jag skrev något vettigt, men ja det har vart lite kaos det senaste. 
Förra veckan jobbade jag en jäkla massa och hade ingen ork till att skriva något som helst vettigt och efter helgen så har mitt liv verkligen blivit kaos. Men jag orkar inte skriva om mina problem här på bloggen, känns bara onödigt. 
 
Vad har hänt det senaste då? 
I måndags jobbade jag, slutade redan vit ett-tiden och efter det drog jag iväg till Nordstan och handlade lite kläder.
 I tisdags jobbade jag bara ett par få timmar och sedan drog jag in till Göteborg och mötte upp Louise, även vi shoppade en hel del. Men jag fick tag på både en ny vinterjacka och en hoodie från New York Rangers!!! 
Hoodien är utan tvekan min nya favorit! Stor, varm och mysig. 
 
Idag har jag varit helt ledig, blev väckt redan innan klockan 8 av att våra grannar skulle riva hela sitt hus, eller det kändes iallafall som det. Det bonkades och slipades utav bara den, vilket gjorde att jag inte kunde somna om. Efter att ha legat vaken i över en timme så hämtade jag mina hörlurar och satte igång en podd. 
Brukar ha otroligt lätt för att somna när jag lyssnar på Podcasts, jag blir lugn och avslappnad, så det dröjde nog inte så många minuter innan jag somnade. 
 
Ikväll så träffade jag Julia, vi åkte in till stan och åt god mat, drack goda drinkar och kollade på när MFF mötte Real. Jag hatar egentligen fotboll men hängde mest med som sällskap till Julia. 
Var väldigt kul att träffa henne igen, var några veckorsen! 
 
Nu funderar jag snart på att gå och lägga mig. Har planer på att sätta klockan inatt för att kunna kolla på när Rangers möter Bruins inatt! 
 
Godnatt! 
 
Btw. Finns det någon som har koll på hur man blir av med Yahoo som sökmotor? Börjar bli lite smått irriterande. Jag avskyr Yahoo. 
 
 




 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress