LISTA
1. Hur gammal är du om fem år? - 25!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? På jobbet.
3. Hur lång är du? 171 typ, vet inte riktigt. 
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Den senaste filmen jag såg på tror jag var Blackfish, eller det var garanterat den senaste filmen jag såg klart från början till slut. Tacka vet jag serier.
5. Vem ringde du senast? Min mamma
6. Vem ringde dig senast? Min bror
7. hur löd ditt senaste sms och till vem? "ALLT SOM FINNS I GOLVHÖJD I BADRUMMET ÄR DYNGSURT" till min mamma. 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Divorced
10. När såg du senast din mamma? Imorse
11. Vilken ögonfärg har du? Grön/gul/brun/orange/konstiga. Japp mina ögon är KONSTIGA. 
12. När vaknade du idag? Vid 06.30 då jag blev inringd av jobbet. 
13. Vilken är din favoritjulsång? Antagligen Last Christmas, All I want for christmas is you, Extraordinary merry christmas (Glee versionen) & Do they know it's Chrismas! Älskar julen & jullåtar. 
(Nu sitter jag och lyssnar på julmusik) 
14. Vilken är din favorit plats? En plats där solen skiner och det är varmt. 
15. Vilken plats föredrar du minst? En kall och regnig plats. Spelar ingen roll vart i världen den är. Avskyr kyla och regn. 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Drömmen är väl att jag är klar med polishögskolan och jobbar som polis. Bor väl ensam i min etta i biskopsgården, haha! Med en hund ofc. 
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? En tjej på jobbet! 
19. Hur stor är din säng? 120 tror jag. 
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Men kläder 
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3. Vill ha fler. 
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Vilka städer har du bott i? Göteborg, Brålanda & Kungälv.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? SKOR!!! 
26. Är du social? JA.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's half baked
28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka
29. Tycker du om kinamat? Nej, thaimat däremot! 
30. Tycker du om kaffe? Nope
31. Vad dricker du till frukost? Oftast ingenting, men om jag jobbar brukar jag dricka chokladen som finns i kaffemaskinen! 
32. Sover du på någon särskild sida?
 Nopp. 
33. Kan du spela poker? Mäe
34. Tycker du om att Mysa/Kela? Nja, beror väl på 
35. Är du beroendemänniska? Nää. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Har en på facebook, så cool är jag.
37. Vill du ha barn? Kanske. Beror väl på om man hittar någon att skaffa barn med. 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och un poco espanol! 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nä tyvärr inte. Finns på min bucketlist
40. Föredrar du havet eller en pool? Bägge. Pool utomlands är great, men saltvatten är även det fantastiskt. 
41. Vad spenderar du helst pengar på? MAT? 
42. Äger du dyrbara smycken? Nej
43. Vilket är ditt favorit program på tv? På svensk tv så är det typ Idol, Svenska Hollywoodfruar och Bonde söker fru. 
45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns alldeles för många roliga att välja mellan, haha. 
46. sover du med gosedjur? Näe, men tror att jag har ett gosedjur under min säng #ostädatrum 
47. Vad har du för ringsignal? Någon vanlig från Apple. Hade en gång i tiden Sherlock-introt. Vill ha det igen.
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? På vinden
50. Flirtar du mycket? Nää
51. Kan du byta olja på bilen? Fylla på
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? An abudance of Katherines 
54. Läser du dagstidningen? Brukar bläddra i GP och Ridsport när den kommer ut. 
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte längre
56. Dansar du i bilen? JA
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Min spotifylista :) 
58. vilket var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skriver nästan aldrig på papper längre. Tragiskt. 
59. När var du i kyrkan senast? På en konfirmation för en familjevän 
60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? Maria! 
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2 nätter typ
62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? Bra fråga
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress