Håkan Hellström
Jag är en av dom lyckliga som har fått tag på biljett till Håkan på Ullevi nästa år. Det kändes i princip omöjligt att lyckas med detta eftersom ticnet var något otroligt segt. Kön som man hamnade sig i rörde sig inte framåt det minsta. Sen efter en och en halv timma så kom beskedet att Ullevi var utsålt och jag kände Fuck my life, ville dunka huvudet i en vägg och skrika. Jag var så jäkla förbannad eftersom det i samma veva startades en försäljning av biljetter på facebook för sjuka priser. 
Men i samma veva så släpptes en extra konsert, trodde att det var kört för mig även denna gången eftersom kön på ticnet var enorm och jag kom inte heller fram i telfonväxeln. Tror att det var på mit 45e samtal som jag kom fram, bad om 4 ståplatsbiljetter och får som svar "Hittar bara en ståplatsbiljett". Vi pratade vidare en stund och sen helt plötsligt så hade vi 4 biljetter. 
 
Jag är så jäkla lycklig, det är nästan svårt att fatta att jag är en av de lyckiga som kommer att få se Håkan till sommaren. Nästa år kommer bli fantastiskt, flytt till USA, hem till Sverige över sommaren och sen så får man väl se om jag återvänder till USA eller om jag försöker komma in på polishögskolan till hösten. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress