Mitt tråkiga liv
Usch vad uttråkad man blir när man inte har några jobb pågång. Jag har vänt på dygnet helt och hållet, är vaken halva nätterna och sover bort hela dagarna. Precis såhär var det 2 månader efter studenten, jag var arbetslös och hade inget att göra så jag låg i min säng och kollade på serier hela dagarna + nätterna. 
 
Jag får helt enkelt se till att kontakta ett av mina jobb imorgon och se om jag möjligtvis kan få komma in där några dagar denna månaden! Jag måste även in till göteborg och fixa min mobilskärm plus byta batteri. Jag är världens klant och tappade min mobil från vinden i förra veckan så LCD-skärmen sprack. Så just nu ser jag inget, 3/4 av skärmen är svart och har färgglada ränder i sig. 
 
Eftersom jag är så extremt uttråkad så satte jag mig och gjorde en väldigt snabb header i pixlr, tog bara 10 minuter så resultatet blev halvdant. Jag hade egentligen tänkt lägga ner tid på headern och få den riktigt fin, men jag tröttnade efter att jag hade klistrat in första bilden så det andra blev väldigt dåligt, men jag lär ha tid till att kunna fixa den under veckan eftersom jag ändå inte har något bättre för mig. 
Slutresultatet, en bild på mig, en på mig & solo, ett citat och en bild på MJ- THE KING OF POP ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress