Summer is coming
Nu hoppas jag verkligen att sommaren är påväg till Sverige, just nu är det hela 22 grader och klockan är snart sex! 

Idag har jag skickat in det första pappret i ansökningsprocessen till Santa Barbara, har även åkt iväg och fixat nytt pass så förhoppningsvis kan jag fortsätta med ansökningarna nästa vecka, har tänkt ta en sväng förbi Studin så och lämna in alla handlingar. Sen så får jag bara hålla tummarna för att jag kommer in, men jag tror & hoppas att jag gör det! 

När mamma kom hem efter jobbet så passade vi på att ta en sväng till havet, så just nu sitter jag och kollar på när min mamma och bror ska bada, tycker att de är helt galna. Trots att det är första juli så känns det som att vattnet kommer att vara svinkallt, så jag håller mig på land ett bra tag till- antagligen fram tills vi är i Grekland! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress