Körkort, Luciatåg, Ljuskadrilj!
Har hänt en hel del sedan jag sist uppdaterade, jag har tagit körkort, ridit i ett luciatåg och även varit med på en årliga ljuskadriljen! 
 
I fredags klarade jag äntligen min uppkörning, vilket är en otrolig lättnad och dessutom en helt otrolig frihetskänsla, nu kan jag ta mig vart jag vill- när jag vill! Så nu har jag spenderat en massa timmar själv framför ratten och verkligen dunkat musik och sjungit samt dansat i bilen! 
Första turen tog jag till Clareberg på fredag kväll, åkte även hem till Linn en snabbis innan jag var tvungen att vända och åka och hämta Gabriel från hans handbollsträning. Senare på kvällen skjutsade jag även hem min pappa. 
Igår blev det också en tur, en sväng till kärra för att släppa av min mamma hos hennes kompis och sedan en tripp upp till stallet för att träna på ljuskadriljen! 
 
Idag var den stora dagen när vi hade både luciatåg och ljuskadrilj, bägge gick bra! Blev dock en liten miss i ljuskadriljen men annars så fanns det inget att klaga på! Hade Keno i luciatåget och han var jätteduktig, aningens spänd men det var ju hans första år! 
Under ljuskadriljen red jag Molly och det gick bra, tycker om den ponnyn som bara den. Riktig mysig och fin skrutt! 
 
Imorgon är det först jobb på schemat och sedan ska jag rida igen en lektion, är tysligen hoppning men det lär bli kul! Dock så kommer det att bli sent men det är det allt värt det! 
 
Nu ska jag dricka te i mängder och bli varm innan jag går och lägger mig! 



 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress