Aloha!
Ligger och slappar i sängen framför några avsnitt av How I met your mother. Jobbade idag, var hemskt när alarmet gick igång imorse, ville bara stänga av det och sova vidare. Men tyvärr kan man inte alltid få som man vill så det var bara att bita i det sura äpplet och gå upp ur sängen. 
Dagen flöt på hyfsat, allt fungerade men jag kände mig otroligt trött från början till slut, som tur var jobbade jag bara till 15, så efter det tog jag en tur till Nordstan. Jäkligt dumt egentligen, men fick iallafall tag på ett linne från Gina för 40 spänn, hittade det på reastången. 
 
Ska antagligen jobba veckan ut, känns segt just nu, men det blir skönt när pengarna kommer iallafall! 
 
Imorgon ska jag hem till världens bästa Ebba, det blir en girlsnight eller vad man nu ska kalla det för. Tjockismat, chips och andra godsaker. Kommer nog hjälpa mig att tagga till för de återstående dagarna som jag har kvar tt jobba denna veckan. Jag har trots allt världens bästa jobb, men skulle inte tacka nej till lite mer sommar & ledighet! 
 
<3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress