JULAFTON

God kväll/natt allesammans! :) 

 Har alla haft en bra julafton? 

Jag hade en bra julafton iallafall, eller om man nu kan kalla det för julafton vet jag inte, det var varmt, gräset var grönt och det var ingen vidare julstämning, men det var ändå mysigt! :) 

 

Jag fick följande i juklapp: 

-Plattång 

- Glee säs. 2 

- Stövelväska 

- iPhone högtalare 

- Spotify preminum 

- Kläder 

- Pengar 

 

Så fick jag även en elektrisk tandborste och ursäkta men hur kunde mamma ens förvänta sig att jag ville ha en elektrisk tandborste i julklapp? 

 Den åker garanterat tillbaka till butiken, då får jag typ 200 kronor till i kontanter och det tar jag mer än gärna emot! Jag ska även boka biljetter till GHS såå då försvinner typ 300 spänn. 

 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress