#DUMPTHETRUMP
Även fast det nu är alldeles för sent för att dumpa Trump så skulle jag gärna vilja se det hända. Imorse blev jag väckt runt 07 svensk tid av min pappa och fick den fruktansvärda nyheten att Trump ledde och att han skulle vinna. Först så trodde jag att jag drömde, när jag insåg att detta höll på att hända så blev jag fruktansvärt deppig. Jag låg kvar i min säng i en hel timma och stirrade upp i taket innan jag tog mig upp, jag är så ledsen över detta valresultat även fast jag inte är amerikan och inte bor i USA. 
 
En rasistisk, sexistisk, homofobisk, kvinnohatare skall inte styra det mäktigaste landet i världen. 
Jag sitter redan och hoppas på att Michelle Obama skall försöka bli president vid nästa val, har faktiskt hoppats på det ett bra tag om jag skall vara helt ärlig. Men innan dess så skall vi gå igenom 4 år av helvete.. 
 
En bra nyhet dock, är att jag numera har fått en heltidsjobb och kommer att börja jobba heltid efter Nyår! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress