SKOLA, KUNGÄLV, JULIA OCH PLUGG
hah dagen har lätt vart bäst bara att min skåpsnyckel har försvunnit (n) 
Men iaf , skolan började med seg matte ,, där jag blev uppskriven för att min bok inte fanns med på lektionen. 
Sedan var det fysik och efter det var det M-tid. 
Då diskuterade vi om hur klasströjorna skulle se ut och vart vi vill åka på klassresa. 
Fanns typ inga som var lika bäst som det förslaget som Robert kom med. 
Hans citat löd "Livet är precis som en tärning .... Det bästa man kan få är 6" xD 
Hahahha så solklar! (y) 
När skoldagen äntligen var slut stack ja hem till Julia och vi klädde ut oss till allt möjligt eftersom vi skall ha spexfoto :D 
Hahha våran outfit kommer ju bli bäst :D 
Sedan stack vi ner till kungälv , lämnade tillbaka filmer och stack sedan bort till västra gatan (y) 
Efter att vi gått runt och kollat där stack vi till Oscars och åt samtidigt som vi pluggade på SO:n ;)
haha kan typ nada, men ja ska plugga lite mer snart :D 
Efter det stack vi hem igen och då kollade vi igenom hennes outfit tills imon :D 
Och sen trampade jag hela vägen hem (y) 
Nu ska jag snart upp på vinden och se om jag hittar mammas hulahula klänbning :D 
Hahahah såååå bääässtt! :D 
Sen ska jag nana :D <3
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress