NedräkninGARNA kan börja!

Ojoj vad tiden flyger förbi! Jag tycker att juni månad har gått helt galet fort och nu är det bara en ynka vecka kvar tills semester!


Vad har hänt den senaste tiden då? 
Jag har jobbat en väldans massa, väldigt roligt men samtidigt slitigt. Så jag känner att semestern kommer lägligt. 
Midsommar spenderades ute på Käringön med Linn och det gamla trevliga gänget från öa! Vädret var urdåligt men jag hade allt kul ändå! Just det, i början av månaden tog Peders studenten och Linn fyllde år, så det har även hunnits med en del firanden. 

Nu tänkte jag babbla lite om den närmsta framtiden som jag har framför mig. På torsdag så fyller jag år, blir 22 år och känner mig som en gammal kärring som inte kommit nånvart i livet. Det känns som att alla har flyttat hemifrån och jag är fortfarande kvar hemma, men tbh det är typ omöjligt att få en lägenhet idag. För att få en hyresrätt i min hemstad får man vänta ca 8 år, för att kunna köpa en lägenhet måste man kunna betala en ränta på 6%, vilket försvårar det något otroligt för mig. Men jag kämpar på, jobbar så mycket och så ofta jag kan så att jag skall kunna få ihop en insats inom de närmsta åren! 

På fredag kväll/natt kommer jag, Annelie, Vickan och Ida att åka upp till Karlstad för att se världens bästa Håkan! ÄNTLIGEN skall jag få se honom igen! Konserten är på lördag, men vi vill säkra platser längst fram! 
På lördag natt bär det hemåt igen, på söndagen måste jag flyttpacka som bara den samt förbereda mig inför måndagens resa till USA! 
Kommer att vara borta i 2,5 vecka innan det är dags att åka hem, kolla på Håkan hemma i Göteborg för att sedan flytta och sedan sticka en vecka till Grekland. 
Det kommer att bli en väldigt äventyrlig, intensiv och rolig sommar med andra ord! 

Jag har tänkt att jag skall försöka uppdatera bloggen så ofta jag bara kan under mina resor, delvis så att ni få läsare kan få ta del av mitt äventyr. Men även för mig egen skull, så att jag kan blicka tillbaka till allt det underbara om något år och minnas ordentligt! 

Nu skall jag sova, Godnatt! 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress