Day 2- Santa Barbara

Igår åkte vi till Santa Barbara, världens finaste stad enligt mig! Dagen började med kaos, det blev stop i avloppen, så vi kunde inte gå på toa och när min bror passade på att ta en dusch så fylldes hela golvet med vatten. 


Vi började dagen med att åka in till Centrala Hollywood för att äta frukost. Tyvärr finns det väldigt dåligt med bra och hälsosamma frukostställen, men tillslut hittade vi ett ställe som sålde wellness bowls. Det var som en smoothiebowl med frukt och honung. 

Efter stt vi käkat frukost gick vi till en biluthyrare och hyrde en bil. Sen begav vi oss till Supreme, en klädaffär som min bror vill besöka och sedan slutligen så åkte vi till Santa Barbara. 

Det tar ca 2 timmar att åka från LA till Santa Barbara, det är galet mycket trafik på vägarna här men vi tog oss både fram och tillbaka helskinnade! 
I Santa Barbara käkade vi lunch på The Habit (bästa hamburgerkedjan enligt mig!), vi käkade froyo, tog en promenad till piren och besökte min gamla skola. (SBCC) 
Min bror passade även på att bada innan vi gick till Sandbar och käkade middag! 

Idag bär det av mot San Diego! Idag skall vi åka till en outlet som ligger vid mexikanska gränsen där de har en outlet som är ca 24000 kvadratmeter stor! Morgondagens planer är att chilla vid havet, innan vi beger oss hemåt mot LA där vi spenderar vår sista natt i Cali. På lördag morgon bär det vidare mot HAWAIIIII! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress