En update
Eftersom jag inte har bloggat sedan jag kom hem i Sverige så tänkte jag väl helt enkelt att jag får slänga in en liten uppdatering om tiden som har gått sedan jag sist skrev. 
 
Sista gången jag uppdaterade var när jag befann mig i Santa Barbara, dagen efter åkte jag till Los Angeles och bodde två nätter i Hollywood. LA är något man bör upptäcka om man åker till Kalifronien, men det var ärligt talat inget ställe som jag skulle kunna tänka mig att bo i. Smutsigt, fullt av hemlösa och väldigt osäkert att vara i som tjej. Det var kul att få gå på Walk of Fame, åka till Santa Monica Pier och Venice Beach! 
 
Efter att ha varit i Sverige i 3 dagar så var det dags för Håkan Hellström på Ulevi, det var nog ärligt talat den bästa kvällen i mitt liv. Håkan levererade och jag grät av lycka. Jag & Emma stod längst fram vid kravallstaketet efter att ha köat i över ett dygn! Sommarens bästa dag utan att tveka. 
 
Jag har även varit på Gotland och i London. Till Gotland åkte jag med Emma och hennes pappa, det var under almedalsveckan. Var intressant att få se hur det gick till, men det bästa var att få se de vilda gotlandsrussen, vi träffade på flera föl bland annat! 
Till London åkte jag och min bror, vi bodde i Hampstead som låg i norra delen av London, tog ca 10 min in med Pendeln till centrala London. Det var min första gång där och jag älskade det! Jag vill snart åka tillbaka och jag skulle faktiskt kunna tänka mig att flytta dit! 
 
Saknar värme, Gabby, mina svenska vänner i USA och lemonad! <3 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress