Let finals week begin
Klockan är snart halv tre och jag sitter dödstrött i skolans bibliotek och försöker förbereda mig inför finals week. Kan säga som så att det går sådär, de senaste 45 minuterna har jag endast kollar på youtube och facebook. Motivationen är lika med noll. 
Jag kommer totalt ha 4 finals, en i varje ämne, jag måste tyvärr skriva finalsen i Crime & Human behavior eftersom jag endast fick 78% på provet, om jag skulle fått ytterligare 5 poäng rätt skulle jag kunna skippa finalsen och ändå få ett A (Just nu har jag B+). 
Tanken idag innan jag går hem är att jag skall vara klar med alla frågor som är på study guiden till terrorismen, skall även ha svarat på alla online quiz i Crime & Human Behavior samt läst igenom papprena i Tennisen. 
 
Eftersom det är finalsweek så kommer lektionerna att vara inställda förutom när vi skriver prov, så jag har endast skola på onsdag, torsdag och fredag. Så jag kommer kunna spendera hela mångad & tisdag med att först sova ut, sedan gymma och sedan sätta mig och plugga. Vilket kommer att bli skönt! 
 
Nu får jag återgå till pluggandet, finals week suger.. 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress