San Fransisco
Herregud vad dålig jag har varit på att uppdatera det senaste, tiden bara flyger förbi och jag börjar redan nu få lite ångest över att jag om 3 månader är hemma i Sverige igen... Men jag kommer att återvända hit igen! Trivs så otroligt bra här och mår så otrligt bra här, så det är värt varenda krona! 
Har nu haft prov i "alla" klasser, fick A på Crime and Human Behavior 90/100 rätt, fick även A på Terrorismprovet & mitt public speak gick bra det också, fick väldigt bra feedback! 
Försöker inte vara någon showoff, men jag tycker att det är kul när det går bra! 
 
Vad mer har hänt? 
Träffat en massa nya vänner, bokat hotell på Hawaii och bokat en weekend i San Fransisco, kommer åka spårvagn, åka till Wharfs market (?), åka till Golden Gate bron och åka ut till Alcatraz är några av sakerna som vi kommer att få uppleva! 
 
 


 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress