Martin Luther King day
Idag var det Martin Luther King day här i USA, inte för att jag har märkt någon direkt skillnad på denna dagen i jämförelse med de andra dagarna här...

Vaknade rätt så tidigt imorse och kollade på några avsnitt av Private Practice, gick upp och käkade frukost och segade. Runt ett-tiden mötte jag upp Amanda, Matilda och Elin x 2 för lunch. Vi käkade på ett italienskt ställe men sadla så bestämde jag nog helt fel rätt, var liksom bara pasta med lite tomater, vitlök och olivolja! 
Sedan vi kom hem från lunchen har jag inte gjort något speciellt, har pratat med mina roomies och jag kan säga redan nu att jag stortrivs! Alla tjejer är verkligen jättesnälla, vilket är väldigt skönt. 

Imorgon är det första dagen i skolan, börjar klockan 9.35 med en tennisträning, efter det ska jag köpa böcker och ner och prata med de som jobbar vid gymmet. Jag kommer även att läsa Life Fitness men för att få tillgång till gymmet så måste man genomgå en introduktionskurs, så jag hoppas att jag kan gå den på torsdag eftersom jag endast har en lektion då! 

Detta kommer att bli så roligt! 


Fiskmås ute på piren

En man på stranden byggde denna på typ 10 minuter, helt sjukt! 

Min gigantiska tallrik med tomater och pasta. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress