SKAM



Russebuss, Drittsekk & Doruller

Sådär ja! Nu har även jag börjat kolla igenom den Norska serien skam som har slagit stort här i Sverige. Jag försökte att kolla på den för någon vecka sedan, men jag tyckte att serien verkade löjlig och dålig så jag la av. 
Idag blev jag övertalad av min kompis Linn och nu sitter jag här fast i serien! (Även en arbetskompis tipsade mig idag och jag lovade även henne att ge serien en chans!) 

Well, jag kan inte påstå att serien är jättebra men det är en rätt så chill serie att kolla på. 
Mina favoritkaraktärer är nog Nora & Chris! 
Nora tycker jag om för att hon är en sån ball tjej som står upp för sig själv och sina vänner. 

Det bästa med Chris är att hon har sådana roliga repliker och hon får mig helt enkelt att skratta!

Säsong 1 & 2 finns på SVT play! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress