Julafton
Igår var det en av de bästa dagarna på året enligt mig, julafton! Jag får faktiskt ta och säga att detta var en väldigt mysig julafton. För min del så började dagen tidigt, började jobba redan klockan 7 på morgonen men det var ändå rätt så skönt att komma upp och börja morgonen i stallet. Eftersom det var julafton så slog vi hästskötare till på stort, vi åt våfflor, "nybakat bröd" (bake-off bröd), frukt och massa annat gott! 
 
Slutade jobbet vid klockan tre, då gjorde jag mig iordning inför att åka på julfirande hos min mormor och morfar. Vi hade en väldigt mysig kväll, vi åt ofantliga mängder mat och jag fick väldigt fina julklappar! Jag fick b.la Håkan Hellströms bok- Sjung ditt liv, en kabinväska, en kastrull och en stekpanna! (Min plan är att flytta hemifrån så snart som möjligt, så därför har jag tänkt att jag ska önska mig så mycket som möjligt till mitt framtida hem!) 
 
God fortsättning på er! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress