Keep 'em coming
Satan vad jag har blivit duktig på att uppdatera bloggen! Tre inlägg på tre dagar, inte dåligt. 
 
Idag har jag inte gjort ett dugg, hade tänkt vara jätteeffektiv och börja dagen med att gå och träna i en och en halv timma samt plugga som en tok inför den kommande midtermen på måndag morgon. Det enda jag har gjort hittils är att gå till gymmet och det passet varade i endast 45 minuter. 
När jag kom hem från gymmet lagade jag lunch- tofu med wokgrönsaer och gul curry med quinoa, det smakade bättre än vad jag trodde att det skulle göra och det bästa var att jag fick två matlådor över tills den kommande veckan. 
 
Tittade nyss klart på säsong 1 av serien LOVE på Netflix och jag måste passa på att tipsa om den serien, en kul och mysig serie. Avsnitten är ca 35 min långa och änsålänge finns endast säsong 1 ute vilket innebär att det endast är 10 avsnitt, vilket går otroligt snabbt att kolla igenom. Så detta är ett tips från mig, var en killkompis som tipsade mig om att jag skulle kolla på den och jag fall direkt! 
 
Under resten av dagen skall jag inte göra så mycket, jag kanske skall ta en titt på midtermen i terrorismen, läsa igenom mina anteckningar och ikväll skall vi eventuellt till E & M för att förfesta och så får vi se sedan om vi drar vidare ut eller om vi stannar där hela kvällen. 
En annan kul sak är att jag nästan är helt klar med min ansökan som Au Pair! Så om allt går som jag vill så åker jag tillbaka till USA redan den 2a oktober, vilket innebär att jag endast kommer att behöva vara hemma i 5 månader. Men jag är ändå glad över att jag har 5 månader hemma, då hinner jag träffa alla mina vänner och jag kommer även hinna tjäna ihop lite pengar som jag kan föra över till min fond så att jag kan skaffa mig en lägenhet när jag flyttar hem till Sverige igen. 
Just i detta nu har jag faktiskt ingen plan på att flytta tillbaka till Sverige för gott, min plan är att hitta mig en amerikan och bo här eftersom jag trivs så otroligt bra här hehe. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress