Haircut
Ännu en vecka har passerat, deg är helt sjukt hur fort veckorna passerar här! 

Idag hade jag endast en lektion, public speaking! Vi pratade om hur vi skall lägga upp värst nästa tal och vad vi skall tänka på. Hittills har den kursen gått riktigt bra, har 97,5% i kursen änsålänge- så förhoppningsvis får jag ett A! 
Vi fick även läsa en text ur en Shakespeare pjäs, tror iallafall det var han som skrivit det. Var rätt så awkward att stå framför alla och läsa en gammal text som var svår att förstå, haha! 

Efter skolan åkte jag och Gabby till Trader Joes och handlade lite mat, jag köpte pizza och sedan åkte vi hem och Gabby klippte av mitt hår!!! 
Helt sjukt och random, men det är riktigt skönt att ha hår med fin kvalité och dessutom är det faktiskt skönt att det inte är så långt och slitet längre. 

Nu skall jag sova, imorgon skall vi åka till Hot Springs! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress