NY RIDHJÄLM
I flera år har jag trånat efter en Charles owen ayr8. Idag uppfyllde jag min dröm på Horsemeup, de hade en stor rea i sin butik så jag fyndade en hjälm som egentligen skulle kostat 4000 för 1500. (Den skulle vara så dyr eftersom den är specialdesignad med blå/gula passpoaler, tror det kostar 850:- extra nämligen)
 Detta var den sista hjälmen som fanns i strlk 57 så jag hade tur! 
Denna hjälmen är både snygg och har en helt fantastisk passform, vilket gör att den är superskön att ha på sig. Det är dessutom en väldigt säker hjälm att ha på sig! 😬
 
Marinblå hjälm med blå & gul passpoal. Kommer passa utmärkt till mina bruna Arezzo-stövlar, he-he! 
Vendela

Ååååååh skit snygg ju!!! Har också suktat efter en sådan hjälm. Dock inte den du har, men modellen. Love it!

Svar: Tack!
emmaengstrom.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress