Glasögon och selfies
Tjenamors! 
Mycket har hänt på kort tid, nu i veckan var jag hos optikern eftersom jag känner att min syn har blivit kass, iallafall på långt håll vilket försvårar det för mig när jag ska köra bil. 
Mycket riktigt så var jag närsynt vilket innebär att jag nu kommer att behöva skaffa glasögon- vilket SUGER! 
Passat verkligen inte i glasögon och vill inte ha det, men finns inte så mycket jag kan göra åt det. Det som suger mest av allt är att jag måste lägga såpass mycket pengar på glasögon, det är inte billigt direkt. Hatar att köpa dyra saker och när det kommer till prylar som jag inte ens vill ha, ja då suger det ännu mer. 
 
Står mellan dessa paren, tror att dt blir det högra! 
 
Igår var det frölundamatch, jag stod för första gången med i klacken och herrejäklar vad kul det var! Stå och skrika heja-ramsor för full hals med ett gäng goa människor var verkligen kul! 
Figge var matchens profil och efter matchen fick jag min tröja signerat av båge Figge och Lasch! Fick även en selfie med båda två, kan säga att jag var rätt så lycklig på bussen påvägen hem. 
 

 
Lasch till vänster och Figren till höger! 
 
 
vendela

Du passade ju skitbra i de vänstra!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress