Godnatt
Klockan är strax slagen 2 och jag ligger vaken i min säng och kan inte sova. Som alltid. Börjar bli lite jobbigt men finns inte så mycket jag kan göra åt det känner jag! 
 
Var ett tagsen jag uppdaterade så tänkte att det var dags! 
Det har inte hänt så mycket i mitt liv det senaste, fick inloggningen till skolan så att jag skulle kunna välja kurser, men självklart blev det något fel så allt är nu jätteförsenat. Hade tänkt gå en kurs inom surfing men nu är den full och det gör mig riktigt ledsen, ville så gärna lära mig att surfa... Kan hoppas att de personerna som är antagna hittar på något bättre att göra och ger en plats till mig. 
 
Har även fått en tid inbokad hos ambassaden så om drygt två veckor beger jag mig till Stockholm för att fixa visum, hoppas att allt går som jag vill! Men jag borde ju inte bli nekad. 
 
Eller egentligen är det en hel del som har hänt i världen, terrordåd i Frankrike som satte hela världen i chock, även jag blev chockad och rädd. Terrorhot mot Sverige och mängder av andra tragedier. Världen är sjuk. 
 
Känner att jag pratar i gåtor just nu, är för pigg för att sova men för trött för att vara vaken! 
 
 
Känner mig lite som Nick i New Girl nu. Appropå annat så är det typ det enda jag gjort de senaste dagarna, sträckkolla serier, New Girl och Private Practice... 
 
Vendela

åååh jag älskar Nick! Han är så jävla underbar hahaha <3

Svar: Visst är han! Är typ kär i honom, så gullig och knäpp!
emmaengstrom.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress