Cameroni Maceroni
Har haft en otroligt lat dag, inget jobb på schemat så har varit hemma och latat mig. 
Gick upp först vid 11-tiden, vilket var otroligt skönt eftersom jag inte kan somna på nätterna så kan jag passa på att sova ut när jag inte jobbar. Inte för att det egentligen hjälper, men det är ändå skönt att kunna få sova dedär extra timmarna. 
Åkte istället till jobbet i eftermiddags för att gå på möte. Gick igenom lite frågor och fikade i mängder! 
Efter det så drog jag ut till stallet, hoppade en lektion på Cameron. Första gången jag satt på honom, den enda hästen som jag inte ridit och tja, han var väl inte en häst som jag kommer att hurra för om jag får honom. 
Inte min typ av häst, haha.
Tjurig när man gick på honom med sporren och det kändes aldrig direkt bra. Jag vill ha Solo, Solo är bäst! 
 
Imorgon fyller min mamma år, så skall in till Göteborg och fixa present. Någon som har en superidé? Jag har lite saker som jag har kommit på men ingen sak som är WOW. 
Skall även in till banken och be de om hjälp med inbetalningen av visumet! 
 
 
Enda bilden jag har på Cameron, betessläppet i fälttävlanshagen för 2 årsedan! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress