TJABBA
hejjsannSvejjsann! :D 
Har pluggat enoormmtt idag och mått extreeeemt dåååliggt! :O 

Inte bra , OGILLA knappen ... ! 
Imon ska vi ha prov ... 
Kul? 
nej! :O 
men iaf :D 
Längtar till på fredag :D 
Då blire spexfoto och träffa bästa Johanna Gillbert! :3 Mwihihiihii Gillbert :D 
Gud va mycket snack de e om valet! :o 
Men jag behöver hjälp :O 
Jag vet inte vilket gymnasium jag ska gå ... 
Någon som vet ett bra som har hästinriktinug ? :) 
Eller något med djurinriktining? 
Jaja iaf tioll dagen nu då. 
Började kloockan 10 i 8 -.- 
Engelska , svenska , matte innan vi åt lunch och jag julia o Tessan gick herm till Julia för att hon skulle hämta gympakläder.. 
JAg kunde ite va med idag igen!!!!!!!!!!!!!!! :(((( 
Så va de hökdhopp så jag fick typ damp  :S 
men a våran lärare sa att vi kunde få gå hem ..:P 
Assnällt , så jag stack hem och pluggade. 
Men nu ska jag plugga lite till och kolla på gymnasier. 
Asså ja har hittat en sån fin ponnyhest , får öävertala mamma att ja ska köpa den x3 


FAAAAAIIIL INLÄGGG!!!!!


Pöss! / EmmmaEnsgströööm 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress