Summerburst 2015
Denna helgen har varit helt magisk och jag har haft helt galet kul! 
I fredags var vi inne vid 6-tiden och då spelade Broiler, dock så stod vi i kö till baren under hela hans akt vilket sög. 
Efter det spelade Dash Berlin och efter det Afrojack. Afrojack levererade och han var riktigt kul att dansa till. 
Slutligen var det dags för sista akten och då klev Axwell^Ingrosso fram på scenen och bjöd på en magisk show. Jag & Hanadi trängde oss fram och fick riktigt bra platser låååångt fram, den enda nackdelen där var att det var så trångt och folk förstökte tränga sig förbi från alla möjliga håll och kanter. Två gånger ramlade jag på marken och trodde att jag skulle bli ihjältrampad men tack och lov så hade folket omkring oss vett så de hjälpte oss upp innan de började hoppa runt i takt till musiken. 
I slutet av A^I så bad de hela Ullevi att sätta sig ner till Don't you worry child och när droppet kom så skulle alla hoppa upp, vilket även detta var helt fantastiskt. Åååh fredagen var verkligen super, den kunde inte fått ett bättre avslut! 
Tyvärr fick jag inga bilder från fredagen eftersom min mobil la av helt och hållet.
 

Lördagen bjöds på Otto Knows, Martin Garrix och slutligen våran svenska housekung- Avicii.
Vi missade dock Parachute när Otto Knows uppträdde vilket var surt, men vi fick iallfall höra hans senaste Next to Me som sista låt vilket ägde! Efter Otto så körde Martin igång, han var super och han bjöd även på en stor överraskrning- ALESSO! 
Jag skrek mig hes när jag såg att Alesso kom in på scen, det var Alesso & Guetta som jag saknade på lineupen iår så jag blev rätt så glad! De lirade ihop i typ en halvtimma eller något och tillsammans fick de hela Ullevi att gunga. Fräckt!
Slutligen var det dags för Avicii och herrejävlar vilken bra show han bjöd på. Ullevi gungade från start till slut och det var helt fantastiskt att få vara en del av del av detta! 




 


 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress