Lazy day

Då var bloggandet igång! 

Idag hade jag inget jobb så jag har varit hemma hela dagen, skittråkigt verkligen. Trots att jag bara har gått hemma hela dagen så har jag inte fått något vettigt gjort, jag har bara latat mig och kollat på tv-serier. Det blev några avsnitt av Hawaii Five-0 och det senaste avsnittet av Grey's Anatomy. 

Jag var även iväg och handlade en sväng med min pappa förut, planen var att grilla kött men det gick åt skogen när jag bara ville spy i köttdisken. Det första köttpaketet jag lyfte på såg jättefint ut men givetvist var ursprungslandet Brasilien så det blev ett stort nej. Letade vidare i köttdisken och fann ett färdigmatinerat kött från USA!!! Det gjorde mig så upprörd och förbannad så jag lämnade köttdisken och gick bort till den vegetariska frysdisken. Tycker att det är bedrövligt att man kan köpa amerikanskt kött på svensk mark eftersom deras djurhållning är bedrövlig.

Kvällen kommer jag iallafall att spendera framför Let's Dance, det är ju 10-årsjubileum så Anton Hysén är med igen. Han var bäst när han var med och han är antagligen fortfarande en fansastisk dansare, det kommer att bli kul att se! 

I pauserna kommer jag läsa vidare på min bok Paper Towns som är skriven av John Green, boken har även filmatiserats och kommer på bio i sommar. Till er som letar efter nya böcker att läsa så kan jag absolut tipsa om denna! 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress