Inlarmad & hoppträning
Denna dagen har vart rätt så värdelös, det hela började med att jag vaknade runt halv 9 tiden av att jag hörde att något larmade huset. Det fanns inget jag kunde göra åt det så jag fick snällt spendera hela dagen på mitt rum för att inte dra igång larmfanskapet som låter utav bara den. 
Jag fick därför spendera halva dagen på mitt rum innan min pappa kom till undsättning runt klockan halv 4, då kunde jag pallra mig ner för trappan och käka frukost. Eller frukost och frukost, blev samma sak som jag käkade till middag igår. 

Åkte efter det med min pappa och handlade mat. Skittråkigt men nödvändigt. 
Sen var det dags att sätta på mig mina ridbyxor och åla ut till stallet för att hoppträna, fick Dorran och konstigt nog så gick det faktiskt bra! Det är kul när man känner att man börjar att kunna rida fler och fler hästar! 
Så nu skall jag ge mig katten på att förbättra min position i sadeln när jag rider. 

Ligger i nuläget och väntar på att klockan skall ringa så att jag kan åka och jobba. Känner på mig att det kommer att bli en låååååång dag med tanke på att jag ligger så många timmar efter i sömn. 

See ya' later! 


En bild på mig och Doris från i höstas.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress