If a book is well written, I always find it too short.
Nu kommer jag fortsätta att snacka om mina älskade böcker, läste precis ut Paper Towns och jäklar vilken fantastisk bok! Den bjöd på så mycket skratt och en äventyr, den var spännande från början till slut! 
John Green vet verkligen hur man får folk för att fastna i böcker, blir en riktig bokmal när jag läser hans böcker, de är så välskrivna och så grymma! 
Nu har jag totalt läst 3/5 böcker, de jag har läst klart är The fault  in our stars, Will Grayson Will Grayson och numera Paper Towns. 
Skall redan nu inatt ge mig in på boken An abundance of Katherines och efter det har jag bara Looking for Alaska kvar. 
Hoppas innerligt att han kommer att släppa en ny bok iår! 

John Green är ett hett lästips om du vill ha böcker som är grymma från början till slut. Om du inte har läst framförallt TFIOS så är det något du måste göra. Det är den bästa och finaste boken jag NÅGONSIN läst. Tragisk men så fin... 

Nu ska jag slå upp första sidan och börja läsa! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress