Fantastisk dag- Eller inte
Har inte sovit ett dugg inatt, när jag skulle gå och lägga mig inatt fick jag ont i magen och kunde inte somna, så det blev en sömnlös batt för mig. Var nästan rädd för att jag hade magsjuka ett tag, men nu mår jag mycket mycket bättre så kom fram till att jag nog inte tålde maten som jag åt igår. Typiskt. 
 
Tyvärr blev hela dagen förstörd eftersom jag hade tänkt dra iväg och träna med några vänner nu imorse, men det fick jag ju ställa in. Typiskt eftersom jag verkligen var taggad! Menmen, det är bara att ta nya tag och invänta måndag då jag ska iväg och träna bodypump.
 
I brist på annat så har jag börjat importera inlägg från mina gamla bloggar, det tar tid men jag tror att det är värt det i slutändan, det kommer ju bli kul att kunna läsa tillbaka! 
 
Hoppas att ni alla har en bättre dag än mig! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress