Drömmer mig bort
Just nu så sitter jag i min säng och drömmer mig bort till Santa Barbara i Kalifornien. 
En dröm är att kunna åka dit i Januari 2016 och plugga ett år och det är något som jag jag kämpa för att kunna göra. Det är bara att jag skall få ihop pengar, men om jag anstänger mig och jobbar hela sommaren och hela hösten så finns det stora möjligheter för mig att kunna komma iväg! 
Jag vill bort från all kyla i Sverige och till värmen där jag slipper att frysa, det är nog det som får mig att ha en sådan stark längtar bort från Sverige. Mörkret & kylan som varar mellan oktober till mars varje år. 
Jag behöver ljus och värme för att må bra! 
 
Skolan som jag har tänkt söka till ligger precis brevid havet, så det är en fantastisk utsikt och den är väldigt populär bland oss svenskar, man blir inte direkt förvånad. 
 
Ingen dålig utsikt här inte! 
 

Tänkte att jag kunde skriva lite om min tråkiga dag idag. För det första så sov jag bort halva dagen, vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag gick och la mig efter klockan 4 inatt. Det enda jag har gjort är att kolla på TV-serier, jag kollade säsongsavslutningarna av både Grey's och Hawaii Five-0 och precis nu har jag sett ett avsnitt av Vampire Diaries. Ligger nästan en hel säsong efter och jag tänkte att jag kanske skulle ge den en ny chans, men det är tveksamt eftersom jag tycker helt ärligt att den är svinkass nu. Den har blivit så tjatig. Samma historia upprepar sig hela tiden och jag känner bara att jag har fått nog. 
 
NU tänker jag gå ner och poppa popcorn och efter det kommer jag ge mig in på säsong 2 av True Blood. 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress