Denna veckan har varit bäst!

Hejhej!

Nu sitter jag framför en dator och skall blogga om denna fantastiska vecka!

 

måndags startade hoppkursen som jag & Ronja var på! :)

Jag fick Treasure och Ronja fick Dino, vi fick ju våra små prinsar! Cool

Så båda var glada och nöjda, hehe. Under första lektionen var det mycket markarbete och mycket sitsträning, inte speciellt mycket hoppning! Men sisten är nyttig den med!

 

tisdags hoppade vi för första gången ute på terrängbanan och det var sjukt kuul! Treasure var SEG till en början men efter ett tag blev han pigg och både jag och hästen tyckte det var sjukt kul!

 

Under onsdagen hoppade vi iomhus och det var även det kul!

Har för mig det blev LITE högre hinder då, men jag har så dåligt minne så jag kommer inte ihåg vilken höjd hindrena låg på... Kanske 80? Alltså inte speciellt högt men det var ändå kul!

 

Igår red vi på terrängbanan och hoppade ännu mer, vi hoppade b.la upphoppet och nerhoppet vikken var lite scary, men det var ändå kul! ;)

 

Idag mådde inte prinsen bra så jag fick byta häst och då bytte jag till Tomos och jga måste medge att jag är riktigt stolt över mitt hästval för Tomos gick som en klocka trots att jag flög av en gång, eller inte riktigt flög utan jag rammlade frammåt på hästens hals och hoppade av så jag ramlade på fötterna!

Tomos som är rätt så tittig över hindrena skötte sig alltså utmärkt idag! Så jag är nöjd!

 

Under typ varje dag har jag även träffat Johanna och Moa vilket har varit grymt kul! Skrattande

Vi har druckit pepsi, käkat kakor, käkat choklad och skämt ut oss, haha!

 

Ingen vet vad vi varit med om för det orkar jag inte skriva ut Oskyldig Men det har hänt såna sjukt roliga saker varenda dag!

 

Kärlek till er! ♥

 

En gammal gammal gammal bild på fina Tomos! <3

 

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress