Midsommar
Denna midsommaren skulle jag inte göra ett dugg, jag och Ebba skulle endast vara hemma hos henne och kolla på Oitnb, men det sket sig när Angelica kom. Istället blev det en utgång, som egnentligen sög eftersom djn som spelade var värdelös. Men det var iallafall kul att umgås. 
Midsommardagen började tidigt för min del, uppgång 5.30 för att åka och jobba. Jag hann sova typ 2 timmar innnan jag var tvungen att gå upp och jobba. Jobbade dessutom över en hel timma och efter det skyndade jag mig hem för att byta om och sedan dra ut mot havet med Angelica, Emma, Cassie och Emmas friendo. Sen drog vi ut på stan en sväng, försökte komma in och dansa dessutom med det sket sig eftersom jag inte hade något leg, så då fick jag dra hem. 
Igår var stan full utav norrmän, älskar norrmän men undrar vad de gjorde här? 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress