I'm not even close to being tired
Som vanligt när jag inte kan somna så passar jag på att uppdatera bloggen. Inte för att det har hänt ett dugg kul i livet sedan jag senast uppdaterade men det skadar knappast att göra ytterligare ett inlägg.
Idag har jag inte gjort mycket, vaknade sent och låg kvar i sängen och kollade om på några avsnitt av Glee, gick sedan upp och tvingade i mig knäckebröd till frukost och sen återgick jag till serietittande. 
Under eftermiddagen åkte jag hem till min mamma och hängde där en stund innan jag var tvungen att dra till stallet! 

Fick Pantheon, inte den roligaste hästen direkt. Vi hade iallafall en dressyrlektion och övade på lite allt möjligt, mycket skrittarbete. 
Jag tyckte att det hick skitdåligt men det gör jag ju alltid, självkritikern nummer 1 typ. 

Nu har jag legat i min säng i snart 3 f**king timmar och försökt att somna men det går inte... Vet inte vad jag skall göra för att kunna somna, börjar bli segt att aldrig kunna somna och aldrig känna sig utvilad. 

Imorgon ska jag iallafall ha körlektion, sedan ska jag dra in till stan och få fixat med pengar på banken, fick aldrig tid med det idag och efter det är det au pair möte som gäller! Hoppas att det kan vara något för mig. 
Nu skall bittra jag försöka få några timmars sömn innan jag måste gå upp och köra bil. Vill ha körkort NUUUU. 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress