Hemma igen.
Nu är jag hemma i molniga Kungälv igen, inte det minsta kul men förhoppningsvis så får jag se solen i Januari igen, så jag får bara blicka framåt helt enkelt. 
Resan har verkligen varit bäst, hotellet som vi bodde på- Atlantica club aegan blue var verkligen helt fantastiskt, trevlig personal, toppenmat och roliga aktivitetet från morgon till kväll. 
Roligaste aktiviteten var utan tvekan vattenpolo, har aldrig spelat det innan jag kom dit men det gick allt bra ändå. 
 
Under resan besökte vi även Rhodos stad och där köpte jag en mulberryväska, fejk såklart men den var fin ändå! När vi var mitt inne i Rhodos så passade vi även på att gå i gamla stan och äta souvlaki på en mysig familjeägd restaurang. 
 
Sista dagen så passade vi på att nyttja att äta på en Italiensk restaurang utanför hotellrestaurangen, den blev vi faktiskt bjudna på av hotellet vilket var helt fantastiskt snällt! Hotellet bjöd alla sina gäster på en middag utanför restaurangen, man fick välja mellan italienskt, thailändskt och mexikansk mat, tydligen fanns alla restauranger i närområdet. 
Efter att ha ätit och sagt hejdå till viss personal så bar det mod flygplatsen, när bussen kom och hämtade oss så bjöd hotellet på vattenflaskor och godis. Har aldrig varit med om något liknande innan, men det var iallafall väldigt snällt av dom!
Hemresan var otroligt seg, först satt vi på flygplatsen i 2 timmar, om inte mer. Hade en extrem huvudvärk och det blev inte bättre när jag hoppade på flyget och var uppe i luften. 
Vi var hemma runt 5 imorse, vilket resulterar i att jag är exstremt trött plus att jag dessutom har dragit på mig någon skit så jag hostar som en dåre- sjukt jobbigt! 
 
Skulle egentligen dragit ut till stan ikväll med en kompis, men den planen fick strykas eftersom jag inte mår bra. 


Bästa frukosten 


Äldsta delarna av Rhodos stad 



Volleyboll 

Maten på den italienska restaurangen


Slutligen påväg ut från gaten och mot flygbussarna. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress