Bodypump
Nu när sommaren är över så har jag insett att det är dags att ta tag i träningen igen. Det är slut på att vara lat, haha. Köpte ett kort på STC (Sportlife) idag, kostade 1400 för 6 mån. Invigde kortet med en gång, passade på att träna Bodypump och trots att det kändes så var det så jävulskt kul att vara tillbaka! 
Nu jäklar ska jag bli vältränad, hehe. Om mindre än 6 månader drar jag till Santa Barbara om allt går som planerat och då ska jag allt kunna gå runt i bikini och trivas! 
 
Denna veckan blir det 2 ytterligare bodypump-pass och ett Indoor-pass. Funderar även på att dra till gymmet strax innan 8 imorgon och kolla på Idol samtidigt som jag antingen springer på bandet eller går på crosstrainern. Det äger med TV på maskinerna. 
 
Just nu så ligger jag i min säng, lyssnar på Håkan och ska snart starta ett avsnitt av Pretty Little Liars. Imorgon är det uppgång tidigt eftersom jag ska upp och jobba. Ser redan fram emot lördag kväll eftersom jobbveckan är slut då! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress